niedziela, 29 grudnia 2013

" Nowy " wpis .

 Hej. Zaczynam blogować od nowa ! Mam nadzieję, że wyjdzie to całkiem dobrze.  Usunęłam wszystkie wpisy i dodaję nowy ; ) Zastanawiałam się dość długo i wzlekałam z pierwszym wpisem : dodać, nie dodać, pisać, nie pisać, zaczynać, nie zaczynać. W końcu dodaję, piszę i zaczynam - " na nowym blogu ". Od razu mówię na wstępie, że wpisy będą pojawiać się najcześciej raz na miesiąc ; ) Niestety . Nauka mi na to nie pozwala. Mój pierwszy wpis, raczej świąteczny. Święta  jak święta, radosne, miłe. Prezenty ? Słodycze i pieniądze ; P. Jeśli chodzi o szczegóły. Coś o mnie ? Znajdziecie w opisie mojego profilu. Wystarczy chyba tylko, że jestem Asia i mam 16 .. a raczej  od 2014 roku - 17 lat xd , interesuję się.. chyba najbardziej rysowaniem i kosmetykami. Dlatego tutaj mogą pojawiać się załóżmy posty o kosmetykach z katalogu AVON, czy tez jakieś moje rysunki bądź DIY ( szukajcie w zakładkach - wyżej ). ; )  / zapraszam na bloga :D



3 komentarze:

  1. a ja pamiętam jak zakładałam swojego bloga i Ty byłaś jednym z moich Top Komentatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, świetne zdjęcia : )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń