wtorek, 31 grudnia 2013

"ostatni " dzień ;)

Hej. Dzisiaj ostatni dzień 2013 roku. Ja dzisiaj zamierzam uczcić Nowy Rok, pewnie tak jak większość ; ). Mnóstwo zdjęć, fajerwerków, wszędzie zimne ognie no i koniecznie szampan. Prawie zawsze tak wyglądał Nowy Rok i myślę, że dzisiaj też tak będzie. Znowu nowe postanowienia.. niestety, chyba zacznę się ich trzymać, bo tak naprawdę nigdy nie trzymałam się tego, co postanowiłam ;p. Dzisiaj strasznie zimno, jakby specjalnie, tylko mam nadzieję, że jakoś wytrzymam na zewnątrz o 24.00 godzinie. Specjalnie rano zrobiłam zdjęcie, bo jest straszny mróz, chyba byłoby już lepiej jakby spadł śnieg ;o 

PS. Szczęśliwego Nowego Roku 2014 !!!




2 komentarze:

  1. Szczsliwego nowego roku. Fajne zdj. U mnie tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj piękne zdjęcie :) Szczęśliwego nowego roku ;*

    OdpowiedzUsuń